Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej „Intermarche Polska”

  1. 1. Niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (dalej „Regulamin”) określa zasady korzystania z aplikacji mobilnej „Intermarche Polska” („Aplikacja”).

  2. 2. Usługi dostępne za pomocą Aplikacji świadczone są przez SCA PR Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, ul. Św. Mikołaja 5, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000044594, NIP 7821977018, kapitał zakładowy 91.000.000 zł, adres elektroniczny: kontakt@intermarche.pl (dalej jako:„ SCA PR”).

  3. 3. Regulamin określa w szczególności:

    1. a. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;

    2. b. warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym:

      1. i. wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się SCA PR (usługodawca),

      2. ii. zakaz dostarczania przez Użytkownika Aplikacji treści o charakterze bezprawnym;

    3. c. warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;

    4. d. tryb postępowania reklamacyjnego.

  4. 4. Korzystanie z Aplikacji możliwe jest na smartfonach obsługujących jeden z niżej wskazanych systemów operacyjnych:

    1. a. Android wersja 4.3 i nowsze;

    2. b. iOS 10.0 i nowsze.

  5. 5. Użytkownikiem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest osoba fizyczna, która zainstalowała na swoim smartfonie (z systemem operacyjnym wskazanym w ust. 4) Aplikację (dalej „Użytkownik”).

  6. 6. Ze względów bezpieczeństwa, w żadnym przypadku, Aplikacja nie powinna być używana przez kierowcę podczas prowadzenia pojazdu.

  7. 7. W celu skorzystania z funkcjonalności Aplikacji Użytkownik nie musi dokonywać rejestracji w ramach Aplikacji, jednakże w Aplikacji dostępne są także wybrane funkcjonalności, które udostępniane są wyłącznie zarejestrowanym Użytkownikom. Rejestracja w takim wypadku jest dobrowolna, ale niezbędna dla skorzystania z takich funkcjonalności. Funkcjonalności wymagające rejestracji opisane zostały szczegółowo w pkt. 8 lit. b, d-f Użytkownik musi wybrać w ramach Aplikacji jeden sklep sieci Intermarche, którego ofertę zobaczy w Aplikacji. Użytkownik może w każdym momencie dokonać zmiany sklepu. Użytkownik rejestrując się w Aplikacji przystępuje jednocześnie do programu pn. Konto Klienta organizowanego przez ITM Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, ul. Św. Mikołaja 5 poprzez wyrażenie zgody na udział w tym programie. W przypadku uprzedniej rejestracji w innym zintegrowanym z usługą Konto Klienta serwisem online ITM Polska, Użytkownik może zalogować się do Aplikacji używając hasła oraz loginu usługi Konto Klienta. W ramach rejestracji i założenia Konta Klienta wymagane jest od Użytkownika udostępnienie następujących danych:

    1. 1) obowiązkowych:

      1. a. imię;

      2. b. numer telefonu komórkowego;

      3. c. data urodzenia.

    2. 2) opcjonalnych:

      1. a. nazwisko;

      2. b. adres e-mail;

      3. c. płeć.

  8. 8. Aplikacja składa się z sześciu modułów w postaci:

    1. a. Modułu Gazetek – umożliwiającego m.in. zapoznanie się z ofertą sieci sklepów Intermarche, w tym wybranego przez Użytkownika konkretnego sklepu;

    2. b. Moduł Kuponów promocyjnych – umożliwiający Użytkownikom przeglądanie Kuponów promocyjnych, a jednocześnie umożliwiający zarejestrowanym Użytkownikom skorzystanie przez Użytkownika z kuponów rabatowych uprawniających do nabycia określonych w ramach Aplikacji produktów i usług dostępnych w sklepach sieci Intermarche na szczególnych warunkach określonych w treści ww. kuponu (określanego dalej jako „Kupon promocyjny”) lub w ramach odrębnego regulaminu promocji.

    3. c. Moduł wyboru sklepu – zawierający podstawowe informacje o sklepie takie jak adres, godziny otwarcia, telefon, oraz wskazówki dojazdu.

    4. d. Moduł „Moje Konto” – umożliwiający zarejestrowanym Użytkownikom zarządzaniem swoimi danymi udostępnionymi w trakcie rejestracji do programu pn. Konto Klienta;

    5. e. Moduł „Moja Karta” – umożliwiający zarejestrowanym Użytkownikom skorzystanie z wirtualnej karty w celu uproszczenia korzystania z pozostałych funkcjonalności dostępnych w Aplikacji (w szczególności w celu skorzystania z Kuponów promocyjnych), zawierająca kod kreskowy ID klienta;

    6. f. Moduł Moje Intermarche – umożliwiający zarejestrowanym Użytkownikom korzystającym z Konta Klienta zbieranie w Aplikacji punktów za zakupy w sklepach Intermarché oraz wymianę ich na Kupony promocyjne. W module jest prezentowana liczba punktów zebranych przez Klienta.

  9. 9. Aplikacja umożliwia Użytkownikowi w szczególności:

    1. a. przeglądanie wybranej oferty produktów i usług sieci sklepów Intermarche lub wybranego przez Użytkownika sklepu Intermarche oraz Kuponów rabatowych dostępnych dla Uczestnika;

    2. b. otrzymywanie powiadomień PUSH dotyczących oferty sklepów Intermarche lub oferty dotyczącej konkretnego, wybranego przez Użytkownika sklepu/sklepów sieci Intermarche;

    3. c. podczas rejestracji/zakładania konta klienta w Aplikacji można również przystąpić do programu pn. Konto Klienta organizowanego przez ITM Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, ul. Św. Mikołaja 5 poprzez wyrażenie zgody na udział w tym programie.

  10. 10. Użytkownik przystępując do używania Aplikacji, akceptuje niniejszy Regulamin.

  11. 11. Moduł Gazetek dostępny jest dla Użytkownika zarówno online, jak i offline (po uprzednim załadowaniu modułu w trybie online). W Module Gazetek znajdują się gazetki promocyjne sklepu wybranego przez Użytkownika.

  12. 12. Moduł Kuponów promocyjnych dostępny jest dla Użytkownika po naciśnięciu przycisku.”Oferty” Moduł Kuponów promocyjnych dostępny jest dla Użytkownika w trybie online. Przy każdym Kuponie promocyjnym zostanie określony: czas obowiązywania danego Kuponu promocyjnego, rodzaj promocji, czas trwania promocji. Kupon promocyjny pozwala na zakup określonego w danym Kuponie promocyjnym produktu/ów po obniżonej cenie. Użytkownik chcąc skorzystać z promocji wyświetla przy kasie sklepu Kartę Klienta, co umożliwia kasjerowi wprowadzenie zeskanowanie Karty Klienta oraz wczytanie Kuponu promocyjnego do kasy i sprzedaż danego artykułu po promocyjnej cenie określonej w Kuponie promocyjnym. W ramach jednego okazania Karty Klienta możliwe jest skorzystanie z większej liczby Kuponów promocyjnych, co oznacza że – w razie okazania Karty Klienta – zarejestrowany Użytkownik skorzysta jednocześnie z wszystkich dostępnych w jego przypadku Kuponów promocyjnych oznaczonych nazwą / grafiką „mobilny rabat”, o ile znajdą one zastosowanie do zakupów Użytkownika. W Aplikacji mogą być udostępniane również inne rodzaje kuponów promocyjnych (m.in. kupony personalizowane oraz ebon), których użycie wymagać może dodatkowych czynności po stronie Użytkownika, w tym m.in. zeskanowania oddzielnych kodów kreskowych.

  13. 13. Moduł „Karta Klienta” dostępny jest dla zarejestrowanych Użytkowników po naciśnięciu przycisku „ Moja Karta”. Funkcjonalność dostępna jest dla Użytkownika w trybie online i offline (pod warunkiem, że Użytkownik będąc w trybie online uruchomi uprzednio funkcjonalność). W ramach funkcjonalności Karty Klienta Użytkownik może skorzystać ze specjalnych ofert oraz promocji dedykowanych dla klientów zarejestrowanych w Programie Konto Klienta. Wyświetlenie wirtualnej Karty Klienta umożliwia Użytkownikowi skorzystanie z aktualnie obowiązujących Kuponów promocyjnych oznaczonych nazwą / grafiką „mobilny rabat” bez potrzeby ich odrębnego wyświetlania przy kasie.

  14. 14. Moduł „Moje Intermarché” dostępny jest dla zarejestrowanych Użytkowników po naciśnięciu przycisku „Moje Intermarché”. Funkcjonalność dostępna jest dla Użytkownika w trybie online. W ramach funkcjonalności Moje Intermarché Użytkownik może skorzystać ze specjalnych kuponów oraz promocji dedykowanych dla klientów zarejestrowanych w Programie Konto Klienta po uprzednim zebraniu odpowiedniej liczby punktów które wymieni na wybrany przez Użytkownika kupon promocyjny dostępny w katalogu Aplikacji. Użytkownik otrzymuje 1 pkt. za każde wydane 10 zł w sklepach sieci Intermarché. Użytkownik chcąc skorzystać z promocji zbierania punktów za zakupy wyświetla przy kasie sklepu Kartę Klienta, co umożliwia zeskanowanie Karty Klienta. Liczba zebranych punktów jest prezentowana w Module Moje Intermarché.

  15. 15. Aplikacja mobilna korzysta z oprogramowania SDK Proxi.cloud. Proxi.cloud Sp. z o.o. świadczy w ramach Aplikacji usługę dostarczania użytkownikom treści reklamowych dostosowanych do ich preferencji i/lub lokalizacji. SDK Proxi.cloud, po uprzednim wyrażeniu zgody przez Użytkownika na usługi lokalizacji, w sposób anonimowy zbiera dane lokalizacyjne użytkowników Aplikacji pochodzące z Geofencingu, Beaconów oraz Wi-Fi, w tym również indywidualny numer nadany Użytkownikowi, umożliwiając świadczenie usługi posługując się anonimowym numerem Google Advertisement ID lub IDFA (w przypadku systemu IOS). Dane pozyskiwane będą w celu umożliwienia lepszej realizacji usługi przez SCA PR Sp. z o.o. na rzecz użytkowników aplikacji Intermarche, tj. w celu prezentowania możliwie najmniej nachalnych treści reklamowych na urządzeniu użytkownika. Zarówno Google Advertisement ID, jak i IDFA nie daje możliwości ustalenia personaliów użytkownika i może być w każdej chwili przez użytkownika zmieniony. Użytkownik może też całkowicie zablokować w ustawieniach telefonu pobieranie numeru Google Advertisement ID lub IDFA przez aplikację mobilną. Dane będą przetwarzane przez Proxi.cloud Sp. z o.o. dla celów świadczenia usługi oraz dla celów statystycznych. Użytkownik w każdej chwili uprawniony jest do zażądania zaprzestania wykorzystywania przez SDK Proxi.cloud identyfikatorów Google Advertisement ID lub IDFA poprzez kontakt z administratorem aplikacji lub poprzez formularz opt-out dostępny na stronie www.proxi.cloud/privacy. Zgoda na lokalizację urządzenia może zostać w dowolnym momencie odwołana przez Użytkownika w ustawieniach telefonu.

  16. 16. Przetwarzanie przez Administratora danych w związku z funkcjonowaniem Aplikacji, odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1422). Dane o lokalizacji pochodzące z Geofencingu, Beaconów oraz Wi-Fi, w tym indywidualny numer Użytkownika, o których mowa w pkt. 14 mogą zostać w niektórych przypadkach uznane za dane osobowe w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych), zwanego dalej „RODO”. Administratorem takich danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Aplikacji (dalej określanych jako „Dane osobowe”) jest spółka SCA PR Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu (adres: ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne), zwana dalej „Administratorem” lub „SCA PR Polska”.

  17. 17. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są w celu umożliwienia użytkownikowi korzystania z Aplikacji oraz w celach marketingowych i promocyjnych Administratora. Podstawą przetwarzania danych osobowych w ww. celach jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (tj. wykonanie umowy o korzystanie z Aplikacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. uzasadniony interes prawny Administratora polegający na marketingu towarów i usług oferowanych w sklepach sieci).

  18. 18. Dane osobowe Użytkowników mogą być ujawniane i udostępniane odbiorcom lub stronom trzecim, którymi mogą być podmioty, którym administrator danych osobowych powierza przetwarzanie danych osobowych, na mocy i w oparciu o umowy powierzenia i zgodnie z wymogami art. 28 RODO, a także podmioty upoważnione z mocy przepisów prawa. Informacje dotyczące decyzji i preferencji zakupowych Użytkownika są udostępniane spółce ITM Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu w celu ich wykorzystania w ramach programu pn. Konto Klienta.

  19. 19. Dane osobowe Użytkownika przechowywane będą w odniesieniu do danych przetwarzanych w celach marketingowych i promocyjnych towarów i usług oferowanych w sklepach sieci Intermarche – do momentu skorzystania przez Użytkownika z uprawnień skutkujących zaprzestaniem lub ograniczeniem przetwarzania danych, w szczególności do momentu wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych lub odinstalowania Aplikacji. Jeżeli z przepisów prawa wynikał będzie obowiązek dłuższego przechowywania danych, to wówczas dane te będą przechowywane, aż do upływu tego okresu.

  20. 20. W przypadku przetwarzania danych osobowych w oparciu o udzieloną przez Użytkownika zgodę, wszystkie udzielone zgody na przetwarzanie danych osobowych mogą być wycofane w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  21. 21. Użytkownikowi przysługuje prawo żądania od Administratora danych dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Użytkownik może realizować swoje prawa poprzez przesłanie żądania na adres kontakt@intermarche.pl, lub adres IOD podany w pkt. 23 Regulaminu albo korespondencyjnie na adres SCA PR podany w pkt. 2 Regulaminu z dopiskiem „dane osobowe”. Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie Danych osobowych przetwarzanych w ramach Aplikacji jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji ww. celów, tj. korzystania z Aplikacji oraz do celów marketingowych określonych powyżej. Niepodanie danych osobowych wymaganych przez Aplikację, skutkuje brakiem możliwości korzystania z Aplikacji.

  22. 22. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane w celach marketingowych i promocyjnych towarów i usług oferowanych w sklepach sieci Intermarche mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Profilowanie polegało będzie na analizie dokonanych przez poszczególnych Użytkowników zachowań podczas korzystania z Aplikacji i na tej podstawie dopasowywaniu oferty towarów prezentowanych Użytkownikom przez Aplikację. Użytkownikom przysługuje prawo niepodlegania profilowaniu, w tym w szczególności prawo do złożenia sprzeciwu.

  23. 23. Administrator danych osobowych czuwa nad tym, aby dane osobowe były przetwarzane zgodnie z prawem, w szczególności z przepisami RODO i innymi przepisami prawa regulującymi kwestie ochrony danych osobowych, a nadto, aby były zbierane dla oznaczonych, zgodnym z prawem celów, merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, dla jakich są przetwarzane. Kontakt z Inspektorem ochrony danych SCA PR Polska sp. z o.o. jest możliwy pod adresem iod@muszkieterowie.pl lub korespondencyjnie z dopiskiem „dane osobowe”. 23. Aplikacja korzysta również z funkcji remarketingowej “Custom Audiences” firmy Facebook Inc. („Facebook”) w celu ponownego wyświetlenia reklamy w ciągu 180 dni. Dzięki temu, użytkownicy Aplikacji mogą wyświetlać reklamy, oparte na zainteresowaniach („reklamy na Facebook’u”), podczas odwiedzania sieci społecznościowej Facebook lub innych witryn, które również używają tego narzędzia. Przeglądarka Użytkownika Aplikacji automatycznie nawiązuje bezpośrednie połączenie z serwerem Facebook’a. SCA PR nie ma wpływu na zakres i dalsze wykorzystanie danych, zebranych przez Facebook’a za pomocą tego narzędzia. W związku z wykorzystaniem funkcji Facebook Custom Audiences, Facebook otrzymuje informacje o tym, że Użytkownik Aplikacji korzystał z Aplikacji lub kliknął w naszą reklamę. Jeśli Użytkownik jest zarejestrowany w serwisie Facebook, Facebook może powiązać korzystanie przez Użytkownika z Aplikacji z jego kontem. Nawet jeśli nie jest on zarejestrowany lub zalogowany w serwisie Facebook, możliwe jest, że Facebook uzyskał i przechowuje adres IP użytkownika, a także inne informacje, umożliwiające identyfikację Użytkownika. Odbiorcą danych osobowych, o których mowa w niniejszym punkcie Regulaminu jest: Facebook Inc., 1601 S California Ave, Palo Alto, California 94304, USA; https://www.facebook.com/policy.php. Więcej informacji na temat gromadzenia danych: https://www.facebook.com/help/186325668085084, https://www.facebook.com/about/privacy/your-info-on-other#applications jak również https://www.facebook.com/about/privacy/your-info#everyoneinfo. Funkcję “Facebook Custom Audiences” można dezaktywować w ustawieniach plików cookie oraz dla zalogowanych użytkowników na stronie: https://www.facebook.com/settings/?tab=ads#_ Żywotność plików cookie: do 180 dni po ostatniej interakcji (dotyczy to wyłącznie tych plików cookie, które zostały ustawione przez daną stronę). Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda Użytkownika - art. 6 (1) a RODO.

  24. 24. Aplikacja i usługi świadczone w ramach Aplikacji są nieodpłatne. Korzystanie z Aplikacji może generować transfer danych do i z sieci komórkowych. Koszt transferu danych, o którym mowa w zdaniu poprzednim ponosi Użytkownik Aplikacji według taryf stosowanych przez swojego operatora sieci komórkowej.

  25. 25. Dostarczanie przez Użytkownika za pomocą Aplikacji treści o charakterze bezprawnym jest zakazane.

  26. 26. Użytkownik może w każdej chwili odinstalować Aplikację (co oznaczać będzie rozwiązanie umowy o świadczenie za pomocą Aplikacji usług drogą elektroniczną).

  27. 27. Postępowanie reklamacyjne dotyczące funkcjonowania Aplikacji prowadzone jest przez SCA PR. Reklamacje mogą być zgłaszane w szczególności na adres SCA PR wskazany w ust. 2 powyżej z dopiskiem „APLIKACJA MOBILNA INTERMARCHE”, a także za pomocą elektronicznego formularza dostępnego na stronie www.intermarche.pl w zakładce „Kontakt” Reklamacja powinna umożliwiać identyfikację osoby ją składającej w celu poinformowania jej o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W tym celu składający reklamację powinien wskazać w reklamacji np.: swoje imię i nazwisko, adres do doręczeń. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30dni od dnia ich zgłoszenia.

  28. 28. Korzystanie z Aplikacji w inny sposób niż w ramach dozwolonego użytku jest bez zgody SCA PR niedopuszczalne.

`
Ładuję...
Ładuję...