Regulamin promocji „Oszczędzaj aż do Sylwestra”
§ I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin [„Regulamin”] określa zasady akcji promocyjnej „Oszczędzaj aż do Sylwestra”” [„Akcja Promocyjna”, „Akcja”].
2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest „SCA PR POLSKA” sp. z o.o., ul. Św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000044594, posiadająca numer NIP 7821977018, REGON 631030739, kapitał zakładowy 91.000.000,00 zł (dalej jako: „SCA PR” lub „Organizator”).
3. Akcja promocyjna obowiązuje wyłącznie w sklepie internetowym Drive Intermarche
(www.drive.intermarche.pl) oraz Zakupy Intermarche (zakupy.intermarche.pl)
4. Akcja Promocyjna prowadzona będzie przez Organizatora od 02.12.2024 r. do 31.12.2024 r. („Okres Promocji”).
5. Celem Akcji Promocyjnej jest zachęcenie klientów do dokonywania zakupów na portalu
internetowym Drive Intermarche oraz Zakupy Intermarche.
6. Akcja nie jest loterią pieniężną, loterią fantową, loterią promocyjną, inną grą losową ani też zakładem wzajemnym w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
7. Wszelkie informacje o Akcji dostępne na materiałach reklamowych lub plakatach mają jedynie charakter informacyjny.
8. Informacja o Akcji Promocyjnej będzie ogłaszana za pomocą komunikacji marketingowej, w tym np. plakatów, gazetek i innych materiałów drukowanych w sklepach stacjonarnych Intermarche z usługą Drive, gazetkach promocyjnych, na stronie internetowej Organizatora www.drive.intermarche.pl oraz na kontach Organizatora w portalach społecznościowych.
§ II. WARUKI UCZESTNICTWA I ZASADY AKCJI
1. Akcja Promocyjna przeznaczona jest dla osób pełnoletnich, posiadających pełną
zdolność do czynności prawnych, będących konsumentami w rozumieniu art. 221
Kodeksu cywilnego, posiadających konto w portalu internetowym Drive Intermarche oraz Zakupy Intermarche.
2. W celu wzięcia udziału w Promocji należy:
a) zalogować się na swoje konto w portalu internetowym Drive Intermarche/ zakupy Intermarche;
b) dokonać jednorazowego zakupu towarów o łącznej wartości co najmniej 300,00 zł brutto;
c) na etapie podsumowania zamówienia wprowadzić kod rabatowy,
3. Organizator udostępni dwa rodzaje kodów rabatowych, które będą mogły zostać wykorzystane przez Uczestnika w celu uzyskania rabatu na zakupy w portalu Drive Intermarche oraz Zakupy Intermarche.
4. Rabat udzielany będzie w dwóch wysokościach, uzależnionych od wartości transakcji oraz użytego kodu rabatowego, zgodnie z zasadami wskazanymi poniżej:
a) w przypadku jednorazowego zakupu towarów (to jest jednej transakcji udokumentowanej
jednym paragonem) o łącznej wartości co najmniej 300,00 zł brutto, Uczestnik otrzyma
rabat w wysokości 10% brutto (tj. na przykład: w przypadku dokonania wyboru produktów
o łącznej wartości 360,00 zł brutto, Uczestnik zapłaci za nie 324,00 zł brutto).
b) w przypadku jednorazowego zakupu towarów (to jest jednej transakcji udokumentowanej
jednym paragonem) o łącznej wartości co najmniej 500,00 zł brutto, Uczestnik otrzyma
rabat w wysokości 15% brutto (tj. na przykład: w przypadku dokonania wyboru produktów
o łącznej wartości 560,00 zł brutto Uczestnik zapłaci za nie 476,00 zł brutto).
5. Zakupione towary z kategorii: alkohol, wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, żywność do początkowego karmienia niemowląt, przedpłacone usług telekomunikacyjne (prepaid). produkty OTC oraz suplementy diety nie są wliczane do wartości transakcji, o której mowa powyżej.
6. W przypadku wprowadzenia kodu rabatowego na etapie podsumowania zamówienia rabat, o którym mowa powyżej zostanie automatycznie naliczony.
7. Rabat wynikający z kodu rabatowego rozkłada się na wszystkie zakupione produkty
proporcjonalnie (z wyłączeniem produktów wskazanych w par. 2 ust 4 powyżej).
8. Uczestnik może skorzystać z każdego kodu rabatowego jeden raz w jednym tygodniu (oznacza to że w przypadku spełnienia wymogów wskazanych powyżej, w jednym tygodniu Uczestnik może skorzystać zarówno z kodu rabatowego zapewniającego zniżkę w wysokości 10% jak i z kodu rabatowego zapewniającego zniżkę w wysokości 15%) .
9. Zakup towarów za wielokrotność kwoty uprawniającej do naliczenia rabatu (tj. np. za 600,00 zł czy 1000,00 zł) nie powoduje zwielokrotnienia wysokości rabatu.
10. Rabaty nie sumują się.
11. Organizator umieści kody rabatowe na kontach Organizatora na portalach społecznościowych (np. Facebook, Instagram), na Google oraz na portalach z nim związanych.
12. Kod rabatowy nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny.
13. Kod rabatowy może zostać wykorzystany wyłącznie w sklepie internetowym Drive Intermarche oraz na Zakupach Intermarche.
14. Organizator nie odpowiada za ewentualne braki asortymentowe w sklepach sieci Intermarche
15. Kod rabatowy nie podlega wymianie na gotówkę ani na inne środki płatnicze.
16. Kod rabatowy nie stanowi elektronicznego instrumentu płatniczego, instrumentu pieniądza elektronicznego, ani karty płatniczej w rozumieniu Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych.
17. Akcja Promocyjna nie łączy się z innymi akcjami.
§ III. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji Promocyjnej Uczestnicy mogą zgłaszać pisemnie w siedzibie Organizatora z dopiskiem „dział Drive” lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie www.drive. intermarche.pl lub zakupy.intermarche.pl.
2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 14 dni od dnia skorzystania z Akcji
Promocyjnej.
3. Składający reklamację powinien uwidocznić w treści reklamacji swoje dane, tak aby kontakt z nim w celu poinformowania o wyniku postępowania reklamacyjnego był możliwy, przyczynę reklamacji, treść żądania oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.
4. W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego składający reklamację powinien załączyć do reklamacji kserokopię lub skan dowodu zakupu produktu objętego Akcją Promocyjną.
5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Uczestnik wnoszący reklamację zostanie poinformowany o jej rozstrzygnięciu w terminie do 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
6. Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie przekazana Klientowi w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, tudzież w innej formie uzgodnionej pomiędzy
Uczestnikiem a Organizatorem.
7. Rozpatrzenie reklamacji nie pozbawia reklamującego prawa do dochodzenia roszczeń na zasadach przewidzianych przepisami prawa.
§ IV. DANE OSOBOWE
1. Organizator może przetwarzać dane osobowe Uczestnika podane przez niego w zgłoszeniu reklamacyjnym. Administratorem danych osobowych przekazanych w reklamacji jest
Organizator.
2. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej, w wykonaniu obowiązku prawnego ciążącego na Organizatorze na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe zgłaszającego reklamację mogą zostać powierzone do przetwarzania lub udostępnione podmiotowi, któremu Organizator zleca organizację i przeprowadzenie procesu reklamacji.
3. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do rozpatrzenia reklamacji.
4. Uczestnik ma prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia
danych.
5. Uczestnik ma również prawo do złożenia skargi w zakresie przetwarzania danych osobowych do właściwego organu nadzoru. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora do czasu rozpatrzenia reklamacji, chyba że przepisy obowiązującego prawa nakładają na Organizatora obowiązek dłuższego przechowywania danych osobowych.
6. Podane dane osobowe będą powierzane innym podmiotom, wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celu, w jakim zostały przekazane – na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych.
7. Administrator danych osobowych czuwa nad tym, aby dane osobowe były przetwarzane zgodnie z prawem, w szczególności z przepisami RODO i innymi przepisami prawa regulującymi kwestie ochrony danych osobowych, a nadto, aby były zbierane dla oznaczonych, zgodnym z prawem celów, merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, dla jakich są przetwarzane.
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych SCA PR Polska sp. z o.o. jest możliwy pod
adresem iod@muszkieterowie.pl lub korespondencyjnie pod adresem wskazanym w §I. ust. 2
Regulaminu z dopiskiem „dane osobowe”.
§ V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Klient przystępując do udziału w Akcji Promocyjnej akceptuje zasady jej prowadzenia zawarte w niniejszym Regulaminie.
2. Niniejszy Regulamin dostępny jest w Internecie na stronie www.intermarche.pl/drive. Oraz na zakupy.intermarche.pl
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajduje regulamin sklepu internetowego Drive Intermarche dostępny pod adresem: drive.intermarche.pl/ oraz dla Zakupów Intermarche dostępny jest pod adresem: zakupy.intermarche.pl
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.12.2024 r. oraz obowiązuje aż do odwołania.
5. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Akcji w okresie jej trwania, jeżeli jest to uzasadnione celem Akcji Promocyjnej i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników.
6. Z Akcji wyłączone są wyroby alkoholowe i tytoniowe, papierosy elektroniczne, żywność do początkowego karmienia niemowląt, produkty OTC oraz suplementy diety.
7. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad, warunków, terminu Akcji, postanowień Regulaminu i jego interpretacji rozstrzyga Organizator. W/w rozstrzygnięcie Organizatora nie pozbawia reklamującego prawa do dochodzenia roszczeń na zasadach przewidzianych przepisami prawa.
8. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją Promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.